Gabriela Onderková

Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x

Gabriela Onderková

Na existenciální notečkú II

Chtěla jsem ji připsat k notečce jedna, jenže to nejde, nevím proč.. Takže další variace na Ladislava Klímu....

19.12.2018 v 20:17 | Karma: 9,88 | Přečteno: 278x | Diskuse| Poezie a próza

Gabriela Onderková

Na existenciální notečkú...

aneb Inspirováno mými literárními mistry..... poznáte kterými? Prozradím... Bezruč, Calderón, Klíma....

19.11.2017 v 17:26 | Karma: 8,52 | Přečteno: 284x | Diskuse| Poezie a próza

Gabriela Onderková

Adam a Lilith: Vnitřní dialog

...aneb text inspirovaný mytologickým příběhem o Lilith, Adamově první ženě a babičce samotného Satana...

8.7.2011 v 19:42 | Karma: 8,35 | Přečteno: 1258x | Diskuse| Poezie a próza

Gabriela Onderková

Záznamy intimity

Napiš něco a já to "oilustruju", řekla mi jednou na večírku moje kamarádka výtvarnice, když jsem se jí svěřila, že bych se chtěla poeticky vyjádřit k otázce ženské sexuality. Výsledkem je sbírka (a posléze hudebně dramatické pásmo) Záznamy intimity, ze které vám nabízím ukázky.... Více na www.zaznamyintimity.xf.cz

23.6.2011 v 13:47 | Karma: 15,72 | Přečteno: 2588x | Diskuse| Kultura

Gabriela Onderková

Básně o tichu

...a o tom, jaké to je, když ticho je a když není.................................

21.6.2011 v 21:30 | Karma: 8,00 | Přečteno: 1649x | Diskuse| Poezie a próza