Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Andrej Babiš odjel za synem do Švýcarska. To zní opravdu hrozivě.

Andrej Babiš je opravdu příkladný otec: dva roky nechá svého vážně duševně chorého, a totálně nesamostatného syna toulat se s ruskou gorilou v bezpečnostně rizikovém prostoru, aniž by mu zajistil patřičnou odbornou péči,

a teď má o něj starost. Švýcarský byt jeho syna totiž dle jeho slov okupuje banda novinářů a kameramanů a to má negativní vliv na synovu psychiku. Rozhodl se tudíž za ním zajet a zachránit jej. Situace je až tak vážná, že musel položit věnec na Národní třídě hned po půlnoci a odcestovat. Novinářské hyeny Slonková - Kubík však do Švýcarska odjeli taky, aby zjistili, že se nic takového neděje. Před domem i v domě, kde Andrej Babiš ml. s matkou žije, je ticho. Až moc velké ticho. Pravděpodobně tam totiž není ani Andrej Babiš ml. ani jeho matka. Dům hlídá jededen člověk - švýcarský právní zástupce Babiše, a pod pohrůžkou trestního stíhání zakazuje novinářům natáčet. Přestože Andrej Babiš ml. žádal pomocí mejlu o pomoc a možnost spolupracovat s policií, teď mlčí a na pokusy o kontakt nereaguje. A tak se ptám: kde je teď korunní svědek v kauze Čapí hnízdo a jeho matka? Prsty Andreje Babiše sahají hodně daleko: ve Švýcarsku studoval a žil, švýcarské firmy byly u zrodu jeho byznysu. Není tudíž problém syna ve Švýcarsku kamkoli "uklidit" a svému nehodnému synkovi pěkně vyčinit.

Jakou formu ono vyčinění bude mít, se teprve dozvíme. Já mám o Babišova syna docela obavu: jak víme, jeho otec, pragmatik a tvrdý machiavelista, se nezastaví před ničím....

 

Autor: Gabriela Onderková | sobota 17.11.2018 18:07 | karma článku: 32,54 | přečteno: 1646x
  • Další články autora

Gabriela Onderková

Mám svátek a mám depku. Jsem učitelka

Musím říct, že jsem snad nikdy neprožívala Den učitelů tak jako letos. Už rok jsem v distanční výuce, už rok, až na krátké výjimky, jsem neviděla své žáky a své kolegy, už rok téměř neopouštím vesnici, v níž žiji,

29.3.2021 v 12:09 | Karma: 24,16 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Kultura

Gabriela Onderková

Otevřený dopis Pavlu Šporclovi

Vážený pane, Velmi si vážím toho, že jste jako jeden z mála významných a známých umělců oslovil premiéra a vládu této země, abyste se vyjádřil ke stavu naší kultury a hudebního školství.

27.3.2021 v 9:33 | Karma: 31,49 | Přečteno: 2273x | Diskuse| Kultura

Gabriela Onderková

Otevřený dopis Andreji Babišovi

Andreji Babiši, když jsi vybudoval Čapí hnízdo, řekls na kameru, že tento projekt je tak významný, že ti vyhraje volby. Já vím, Andreji, co znamená v okultní symbolice ptačí hnízdo.

14.12.2020 v 20:33 | Karma: 22,01 | Přečteno: 1209x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Pohřeb se státními poctami? Bože, pomoz!

Tak nám zemřel Karel Gott. Jeho žena Ivanka SE - dle médií - ROZHODLA, že NECHCE STÁTNÍ POHŘEB, ale JEN POHŘEB SE STÁTNÍMI POCTAMI. Takže i my, kteří s touto nehorázností nesouhlasíme,budeme obtěžováni minutou ticha,

8.10.2019 v 8:27 | Karma: 19,91 | Přečteno: 927x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Na existenciální notečkú II

Chtěla jsem ji připsat k notečce jedna, jenže to nejde, nevím proč.. Takže další variace na Ladislava Klímu....

19.12.2018 v 20:17 | Karma: 9,88 | Přečteno: 278x | Diskuse| Poezie a próza

Gabriela Onderková

Andrej Babiš je násilník. Náš. Domácí.

Pachatel domácího násilí se totiž chová tak, že rodina, v níž násilí uplatňuje, působí navenek jako fungující a spořádaná. Sotva se však zavřou dveře, realita rodiny se změní v peklo. které je dlážděno "dobrými úmysly" násilníka:

28.11.2018 v 21:14 | Karma: 22,34 | Přečteno: 625x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Andrej Babiš je opravdu děsivý taťka. Nechtěla bych být jeho dcerou...

Tak mi včera večer opravdu spadla čelist. Že je Babiš mafián, zloduch a přesmrtvolista, jsem věděla. Avšak vývoj příběhu jedné směšné dotace, jehož je hlavní postavou, předčil všechny mé představy o tom, kdo ve skutečnosti je.

13.11.2018 v 9:28 | Karma: 33,34 | Přečteno: 1635x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Svoboda, neomarxismus a knedlíky

Tento krátký příspěvek vznikl z reakce v diskusi pod mým článkem Drahý pane Čapku, aneb proč nejsem neomarxistkou... Diskutující se mě zeptal, čím tedy vlastně jsem? A co je opakem neomarxismu? Přemýšlela jsem a pak odpověděla...

29.10.2018 v 20:29 | Karma: 28,25 | Přečteno: 698x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Drahý pane Čapku, aneb Proč nejsem neomarxistkou.

Drahý pane Čapku, když jste v roce 1924 psal svoji slavnou esej Proč nejsem komunistou, byl jste se svým názorem velmi osamělý. Nezval,Vančura, Seifert, Voskovec, Verich a jiní intelektuálové horovali pro tehdy módní komunismus...

28.10.2018 v 10:43 | Karma: 39,72 | Přečteno: 1446x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Je profesor Piťha prorokem? Myslím, že není.

V rozhovoru pro DVTV nazval kněz Jan Balík profesora Petra Piťhu prorokem. Jeho tvrzení je však nepřesné. Prorok je ten, který je prostředníkem mezi Bohem a člověkem.

25.10.2018 v 15:43 | Karma: 29,38 | Přečteno: 1037x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Děkuji, pane profesore Piťho....

....za to, že jste nahlas pojmenoval mé strachy a noční můry...totiž, když se to tehdy stalo paní Michalákové, že přišla o svoje děti, nevěděla jsem důvody, jen jsem nechápala, že ty děti nesmí vůbec vidět...

24.10.2018 v 20:42 | Karma: 42,20 | Přečteno: 2018x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Opavané ve volbách podpořili zločince, koalice jejich volbu potvrdila.

Je to smutné, ale je to tak. Andrej Babiš na Opavsku opět boduje. Těžko říct, jakou motivaci měli voliči, když házeli svůj volební lístek do urny.

22.10.2018 v 18:00 | Karma: 21,77 | Přečteno: 706x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Na existenciální notečkú...

aneb Inspirováno mými literárními mistry..... poznáte kterými? Prozradím... Bezruč, Calderón, Klíma....

19.11.2017 v 17:26 | Karma: 8,52 | Přečteno: 284x | Diskuse| Poezie a próza

Gabriela Onderková

Černé pondělí na Mendelově gymnáziu

Jak se zdá, agresivní metody prezidentské předvolební kampaně se přenášejí i na opavský píseček. Jak jinak si vysvětlit naprosto nepravdivý článek Studentům zakázali nosit Schwanzembergovu placku (Region Opavsko, 23.1.2013) o tom, že se na Mendelově gymnáziu nemohli studenti přihlásit touto formou ke svému kandidátu? Jak řekl ředitel Petr Pavlíček, škola se má skutečně dle školského zákona chovat apoliticky, má být otevřenou institucí, přístupnou všem názorům, a zejména vyučující, jež by mohli své žáky ovlivnit, by neměli prezentovat svůj politický názor a nedejbože trestat žáka za názor odlišný. A pokud vyzval žáky k dodržování tohoto zákona, týkalo se to vyvěšování plakátů a jiných propagačních materiálů VŠECH kandidátů na prezidenta.

4.2.2013 v 10:05 | Karma: 16,40 | Přečteno: 1810x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

O začátku a konci

Moje osmdesátiletá babička mi kdysi řekla: „Děti se mají dělat, dokud jsou ti dva do sebe zamilovaní a chutná jim spolu sex. Není na co čekat.“ Moudrá to žena, psychologové by jí určitě dali zapravdu. V dnešní době se děti odkládají na dobu, až bude budoucí rodina dostatečně materiálně zajištěná, a děti se pak často rodí již do poměrně chladného vztahu, mnohdy dokonce bývají nešťastným a neúčinným řešením partnerské krize. Přitom je vědecky dokázáno, že hormony štěstí endorfiny způsobující zamilovanost mozek produkuje maximálně tři roky. Pak už to jde z kopce.

28.10.2012 v 9:13 | Karma: 17,25 | Přečteno: 1275x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Onderková

Holky, nenechme se řezat!

Co všechno jsme my, ženy, schopny udělat pro to, abychom se líbily mužům, je prostě neuvěřitelné. Naplno si to uvědomím vždy, když někde v televizi nebo v tisku vidím fotografie znetvořených ženských obličejů či částí těl po nevydařených plastických operacích. A když si představím, že hnací myšlenkou ženy, která se nechala operovat, bylo udělat vše pro to, aby ji ten její náhodou nevyměnil, jímá mě z toho hrůza. A teď si představte ten návrat domů... Je příznačné, že plastické operace na ženách provádějí převážně muži. Místo toho, aby jim jejich počínání ze své pozice lékařské autority vymluvili (nemluvím o operacích ze zdravotních důvodů), jdou do toho. Je mi to jasné, byznys je byznys.

13.4.2012 v 21:49 | Karma: 30,94 | Přečteno: 6348x | Diskuse| Společnost

Gabriela Onderková

Václav Havel umřel...

Václav Havel umřel. A v televizi zní Jasná páka..... Mámo! Neper! Chtěla by si jet na výlet? To víš, to tak akorát.... Skvělá hudba. A Jiří Černý ještě žije. To je fajn. Už jsem se o něho taky bála. Dlouho nebyl nikde vidět. Ani u nás ve škole. Václav Havel .... Václav umřel. A s ním jedna epocha. A já, bůhví proč, mám pocit de fin de siécle, i když je rok 2011. Něco se končí... Jaké to bylo?

23.12.2011 v 21:59 | Karma: 13,93 | Přečteno: 1578x | Diskuse| Společnost

Gabriela Onderková

Jakou ženu chtít?

Podle Starého zákona je žena stvořena z žebra Adamova. Není tedy originál, a proto musí být poslušná, řídit se tím, co říká taťka - hlava rodiny a šanci na klidný a spořádaný život po boku mužově má jedině tehdy, pokud dostatečně často používá obdivného pohledu a slov kladně hodnotících jeho fyzické a mentální kvality.

29.10.2011 v 16:40 | Karma: 15,33 | Přečteno: 1585x | Diskuse| Společnost

Gabriela Onderková

Já a Hus

„Ty si troufáš psát z našeho maloměsta do celostátního tisku o sexu?! Tak to máš odvahu,“ řekl mi můj známý, mimo jiné frontman kapely, který téměř denně obnažuje sám sebe na pódiích hudebních klubů a více či méně úspěšně uniká náctiletým fanynkám.

31.7.2011 v 10:40 | Karma: 11,11 | Přečteno: 1077x | Diskuse| Společnost

Gabriela Onderková

Manželství – sanatorium pro méněcenné

Takto nazval jednu ze svých studií svérázný psychoanalytik a člen české meziválečné avantgardy Bohuslav Brouk.

26.7.2011 v 21:43 | Karma: 13,16 | Přečteno: 1872x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.