Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste zaměstnankyně na kriminálce, že? Když tak všechno víte.

A nebo moc sledujete detektivky.

4 3
možnosti

J87a77n 95P83a40l22l15a39s

17. 11. 2018 23:38

Dobrý večer, cituji:

dva roky nechá svého vážně duševně chorého, a totálně nesamostatného syna toulat se s ruskou gorilou v bezpečnostně rizikovém prostoru...

Zdroj: https://onderkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=688196

Dva roky na cestách po Ukrajině, Krymu a Rusku? Kde jste se to dočetla?

6 0
možnosti
Foto

Tak dokonalý úkryt před Slonkovou a Kubíkem, že ano?

2 0
možnosti

Milá dámo, měla byste se v té kauze trochu zorientovat. AB junior není žádný korunní svědek, ale obžalovaný. (Slovy inspektora Trachty sprostý obžalovaný.)

6 2
možnosti

J92i24ř90í 64U25r43b20a57n

17. 11. 2018 22:54

To sice máte pravdu, ale když se takový spoluviník vymkne kontrole a projeví ochotu vypovídat, tak co s ním...

0 0
možnosti
Foto

Jste si tím, o čem píšete, opravdu jista, anebo je to jen vaše domněnka? Pokud si tím jista nejste, měla byste raději mlčet... Bylo by lépe, kdybyste se raději věnovala rodině - vlastní... Rv

7 7
možnosti
Foto

Vy jste si určitě jistá tím, co píšete, a přesto.........

8 1
možnosti

Kdyby za nim odjel do ciny nebo do ruska by bylo v poradku?

3 1
možnosti

Souhlasí s Vámi... ten strach mám také a, bohužel asi, oprávněný. ABml. už přestal s novináři komunkovat, ač je tam předtím pozval.

3 2
možnosti

Dášo, cítím to stejně jako autorka blogu i vy. V

4 1
možnosti

Otec jede navštívit syna, jaká hrůza......

11 0
možnosti

Babiš ven, ale kdo dovnitř? Vidím to na Mirka Dušína, na tom se shodneme určitě všichni, ale kde ho hledat, že? Nakonec budeme rádi za Fialu, výborná perspektiva. Tož asi tak;-D

1 0
možnosti
Foto

Pana Fialu nebrat, umí mluvit pouze ve frázích.

9 1
možnosti
Foto

Honem se někam schovejte, aby Vás náhodou taky neohrozily Babišovy dlouhé prsty ;-)

8 2
možnosti
Foto

Z autorčina CV: ,, ...nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, ";-)

5 0
možnosti
Foto

Před 29 lety jsem odstranění komunistů od moci fandil. Mnoho věcí se od té doby výrazně zlepšilo. Politici mi však připadají stejně špatní jako tehdy a tento blog mi svou záští připomněl fejetony z tehdejšího Rudého práva.

5 5
možnosti

Vy celoživotní bolševici své DNA nezapřete

8 1
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.