Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Autorko, jednu věc berte pozitivně. Introvertům tento stav vyhovuje. Dosahují mnohem lepších výkonů než by byli ve třídě. A vůbec jim nevadí, že nevidí své spolužáky.

0 0
možnosti

Je mi líto, s hloupými nařízeními nejsem zajedno, ale s Vámi také ne!

Dokud se s koronavirem nesrovnáme, dokud nebudeme dosti imunní s protilátkami přirozenými po prodělání nemoci nebo po vakcinaci, tak budeme v loji!

Ale Pirátům bych se nesmál! To je také řešení! Zastavit školní výuku a všichni by opakovali ročník, pokud by neprokázali znalosti rozdílovou zkouškou! To je rozhodně lepší přístup, než ošulit vzdělání a dát maturitu zadarmo! Úroveň vzdělávání soustavně klesá! :-)

0 0
možnosti
PC

Velice Vám rozumím. Je to celé tragédie, obzvláště když si člověk uvědomuje veškeré souvislosti a je schopen vidět i další následky tzv. koronakrize.

Dnes bych nechtěl být dítětem ani učitelem. I když, popravdě řečeno, většina z nás to nemá poslední rok vůbec lehké.

0 0
možnosti
Foto

Pokud se lidé nebudou chtít očkovat tak co dál? Jaké máte řešení?Tyto bláboly o ničem?Vám někdo brání jít se projít do přírody a musíte sedět doma?Já mám z očkování také obavy,přesto se očkovat nechám.Jins možnost totiž není...

3 3
možnosti
Foto

Ten článek je o něčem úplně jiném, pane Bárto.

A dle mého se s ním dá bez výhrad souhlasit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.