Na existenciální notečkú...

aneb Inspirováno mými literárními mistry..... poznáte kterými? Prozradím... Bezruč, Calderón, Klíma....

+++

Je-li život sen, co je potom snění?

Co tě to zajímá? Po tom ti nic není.

+++

Jsem Všechno a Nic

slza mi kane

srdce, které pro nic a za nic plane.

Kdo na moje místo,

když žádné není?

Nicota ve mně Všechno plení…

+++

Kam kráčíš?

To kdybych věděla…

Za nosem asi.

Za prdelí ne,

ta by nejspíš smrděla.

+++

Jsem dítě Sodomy

                               ohořelé,

jsem sama na světě,

ale jinak se mám

                               skvěle.

Auto mám, byt mám

a krásného syna,

a přesto

ulpívá na mně strašlivá vina,

totiž

jsem dítě Sodomy….

+++

Jak bude po smrti?

Konečně klid

pokoj

znovu

radost z nebytí tady

a bytí v Bohu

Z úzkosti kůži

odložím kdesi

a s ní i noční můry, nespavost a děsy

po špičkách vklouznu Bohu do postele

schovám se k němu

a bude mi

– konečně -

fajn

teplo

no prostě

skvěle….

Autor: Gabriela Onderková | neděle 19.11.2017 17:26 | karma článku: 8,52 | přečteno: 284x
  • Další články autora

Gabriela Onderková

Mám svátek a mám depku. Jsem učitelka

Musím říct, že jsem snad nikdy neprožívala Den učitelů tak jako letos. Už rok jsem v distanční výuce, už rok, až na krátké výjimky, jsem neviděla své žáky a své kolegy, už rok téměř neopouštím vesnici, v níž žiji,

29.3.2021 v 12:09 | Karma: 24,16 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Kultura

Gabriela Onderková

Otevřený dopis Pavlu Šporclovi

Vážený pane, Velmi si vážím toho, že jste jako jeden z mála významných a známých umělců oslovil premiéra a vládu této země, abyste se vyjádřil ke stavu naší kultury a hudebního školství.

27.3.2021 v 9:33 | Karma: 31,49 | Přečteno: 2273x | Diskuse| Kultura

Gabriela Onderková

Otevřený dopis Andreji Babišovi

Andreji Babiši, když jsi vybudoval Čapí hnízdo, řekls na kameru, že tento projekt je tak významný, že ti vyhraje volby. Já vím, Andreji, co znamená v okultní symbolice ptačí hnízdo.

14.12.2020 v 20:33 | Karma: 22,01 | Přečteno: 1209x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Pohřeb se státními poctami? Bože, pomoz!

Tak nám zemřel Karel Gott. Jeho žena Ivanka SE - dle médií - ROZHODLA, že NECHCE STÁTNÍ POHŘEB, ale JEN POHŘEB SE STÁTNÍMI POCTAMI. Takže i my, kteří s touto nehorázností nesouhlasíme,budeme obtěžováni minutou ticha,

8.10.2019 v 8:27 | Karma: 19,91 | Přečteno: 927x | Diskuse| Politika

Gabriela Onderková

Na existenciální notečkú II

Chtěla jsem ji připsat k notečce jedna, jenže to nejde, nevím proč.. Takže další variace na Ladislava Klímu....

19.12.2018 v 20:17 | Karma: 9,88 | Přečteno: 278x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Cimický u soudu opět nepřítomen. Jednání pokračuje výslechy poškozených žen

30. dubna 2024  11:28

Obvodní soud pro Prahu 8 pokračuje v projednávání případu psychiatra Jana Cimického, který je...

V Londýně útočil muž s mečem, napadl kolemjdoucí a policisty

30. dubna 2024  11:25

Britská policie zadržela muže s mečem poté, co obdržela zprávy o několika pobodaných v...

Vláda schvaluje důchodovou reformu. Do penze má pustit mladší lidi později

30. dubna 2024  6:09,  aktualizováno  11:20

Úpravy, které se týkají budoucích důchodců, schvaluje vláda. Návrh, na němž se shodla pětikoalice,...

Chování TOP 09 ke své ministryni je neodpustitelné, říká Kalousek

30. dubna 2024  11:12

Zakladatel TOP 09, exministr financí Miroslav Kalousek, tvrdě zkritizoval současné vedení strany...

  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.