Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Andrej Babiš odjel za synem do Švýcarska. Možná ho chce přivézt do Prahy, aby už konečně mohl vypovídat před českou policií anebo se nechal vyšetřit. ;-D

3 0
možnosti
VV

Dekuji za napovedu, az se uzdravim, pojedu take za synem, ale ne do Svycarska, nybrz do Svabska.

Jen doufam, ze toho nebude plnej internet.

5 0
možnosti
Foto

Nebude. Zatím jste to dal na vědomí do veřejného prostoru toliko Vy;-)

1 0
možnosti
VB

V14i71l81é55m 78B33a71r73á34k

17. 11. 2018 19:06

Proč nebyla na AB st. už navržena vazba, aby nemohl ovlivňovat spoluobviněné?

Vždyť jako obviněný se veřejně vypravil ovlivnit jiného obviněného. V právním státě nevídané.

6 7
možnosti
Foto

Protože o tom rozhodují toliko subjekty k tomu ze zákona oprávněné;-)

4 0
možnosti
Foto

Podle nejnovějších zpráv z premiérova okolí se mi doneslo, že pan premiér žádného syna nemá, neměl a ani míti nebude. Vše je jen vymyšleno nenávistnými kavárníky, havloidy, rusofoby a podobnými podvratnými živly. ;-(

Paní autorko, nebudete to tu mít snadné. A proto Vám R^R^R^

19 6
možnosti
DR

Vystihla jste to naprosto přesně.

9 4
možnosti
Foto

;-D Je až potěšitelné, že jste zaznamenala další cestu ,,investigativců" a jejich ,,info", které opět po prvním zveřejnění na ,,jejich stránkách" stáhli, aby jej ,,aktualizovali" po necelé půlhodině, poněkud ,,prořídlej" jak co do textu, tak i co do obrázků, a zbytek ,,doplnili" o stále totéž:-P No nic. ,,Massy" se daly do pohybu pod hlavičkou ,,piety", a šumani dál šumíR^

9 7
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.