Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J20a68n 58A98n26d57r63l82e

27. 3. 2021 10:20

stačí i přečíst něco z Marxe a Lenina a je jasné, že pro revoluci zdaleka ještě nenazrál čas, jednoduše nejsou naplněny objektivní podmínky:-)... bude snad stačit normální změna po volbách, doufám

a že Mára dokáže pro PR Bureše využít i jeho zdrcující kritiku, to je zřejmé a že to pan Šprocl neprokoukl, není divu, nezná tu politickou džungli dobře, ale že mu nebylo divné, že na té schůzce nebyl přítomen ministr KULTURY, ale jen šéfíkové za ANO?! :-P

7 2
možnosti
JL

Jasné je, že na podzim vyhrají odpůrci rouškaření a lockdaunů - liberálové všho druhu. Takže, soudružko, klid, fašismus neprojde. Hudba bude i živá nejen mrtvá.

0 0
možnosti
Foto

.... akorát bych tomu dal jiný nadpis... otevřené dopisy nejsou to co lidi venkoncem moc čtou...jinak souhla

2 0
možnosti
JH

Autorka se pustila do psaní otevřených dopisů..., namísto toho, aby se léčila z té nenávisti, která z ní čiší:-(

10 15
možnosti
Foto

Píšete to v době, kdy "umění" už léta upadá. Herci si hrají na herce, podobně to platí pro skladatele, spisovatele, zpěváky atd. Kam se dnešní dotovaný stav hrabe na minulost, kdy špičkoví umělci v bídě tvořili nedostižná díla.

11 3
možnosti
RK

Pane Bicero, ten domnělý úpadek kultury... jestli to nebude vaším vnímáním světa. ;-)

9 7
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.