Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Hrad stale mlci?...

4 0
možnosti
RB

;-D Považovat Seznam Zprávy za zaručená fakta může jen šílenec.

3 9
možnosti
MM

Co to blábolíte? Seznam jen zveřejnil rozhovor s Babišem juniorem!

8 0
možnosti
JG

J27i43ř14í 86G33r47o33h

13. 11. 2018 11:00

Já narozdíl od paní blogerky jasno nemám. Z vlastní zkušenosti vím, jak se tyto věci dají zneužít, upravit ve prospěch zadavatele. Můj bývalý kolega byl obviněn z trestného činu na základě jednoho videa, pak se ukázalo, že to video bylo sestříhané a upravené. PČR až po 5 měsících jeho trestní stíhání zastavila, ale stejně měl z ostudy kabát ikdyž byl nevinen (Video odvysílala jedna TV).

7 2
možnosti
AL

Chápu, že politik musí snést více než "obyčejný" občan.

Nicméně napsat o druhém člověku - "Že je Babiš mafián, zloduch a přesmrtvolista, jsem věděla." se mi zdá silné kafe i na zdejší poměry.

Na druhou stranu, pokud ho znáte dlouhá léta osobně a máte pro tato slova opodstatnění, tak možná, snad. I když ......

:-/

4 2
možnosti
MM

Ještě více musí unést ČR, že má trestně stíhaného premiéra

3 0
možnosti
JK

Panuje zde takový názor, jako že je potřeba vyčkávat a čekat na nějaké informace. Ale jaké? Až se podaří marku Prchalovi vytvořit příběh? Zatím se to hraje na blázna.

Já vidím fakta. Syn byl psychicky zcela zdráv, byl pilot a v krátké době je z něho úplný blázen, tvrdí Babiš. Smlouvy na čapák podepisoval a sám tvrdí, že obsah neznal, to více než uvěřitelné. Oznámil policii svůj únos a ta věc odložila (či zastavila, to se přesně neví) bez toho, aby s uneseným mluvila, jinak by ho také mohla vyslechnout v kauze čapák, kde ho prý usilovně hledá a nenachází. Dotyčný je reportéry objeven, světe div se, u své matky, tohle by fakticky policajta nikdy nenapadlo.

Opravdu mě zajímá ten příběh, na kterém se usilovně pracuje ve všech zákoutích Babišova impéria. Má šanci ze sebe udělat Fučíka, nic neříct, odejít z politiky a pokusit se vše urovnat bez veřejné kontroly. Tuším ale, že opak bude pravdou a pobaví nás skutečnostmi, které se nám dosud ani nezdály.

Když už jsme u toho snění, tak tenhle scénář v jeho snáři není a to má být prý vizionářský.

7 0
možnosti
TB

Jasně, takže na nic nečekat, už vůbec ne na nějaké validní informace a rovnou požadovat odchod z politiky a ještě lépe psát petice žádající trest.....hergot, nebylo to takhle nějak v 50.letech? ;-)

4 1
možnosti
Foto

Nemůžu věřit tonu, že kromě několika "postižených" jedinců stále ještě existují další, kteří Babiše neprokkoukli nebo prokoukli a přesto ho dokážou za koblihu šanovat.

Tento způsob myšlení a chování zdá se mi být velmi podivným.

8 3
možnosti
Foto

Uplacení zvýšenými duchody,vlaky zdarma a většími sociálními dávkami udělá svoje....

5 2
možnosti
Foto

Karma.No,jo....ovšem ten děsivý tatka vtlačil svým ovcím do havy,že je Spasitel vlasti a nyní nově její zachránce před houfy migrantu....to už muže všechno a morální pravidla platné pro jiné už pro něho neplatí.Když si vzpomenu,že v dobách kdy "bylo huř" odstupoval premier pro pár statisícu,které neuměl vysvělit,na koupi bytu,tak je ta dnešní "lepší doba" dost děsivá....:-/

4 1
možnosti
AL

Andrej Babiš je opravdu děsivý taťka. Nechtěla bych být jeho dcerou...

---------

Také si nejsem jistý, zda by vás on chtěl za dceru.

3 6
možnosti
Foto

Co vy jste to za charakter a náturu?8-o8-o8-o

10 1
možnosti
Foto

Tyhle blogy, pokud nejde o ironii, miluju. Nevíte nic, respektive víte stejné kulové, jako každý z nás, ale to vám nebrání v tom, abyste hned měla jasno, kdo je zloduch, kdo je správňák a že novináři makají tak, jak mají. Asi jste nikdy nepostřehla, že občas může být domnělý zloduch obětí domnělého správňáka a že občas novináři kopou tím směrem, kam je někdo nějakým tím správným "pokynem" navede. Ta věc je čerstvá, jako ranní rosa, ale vy už máte jasno. Netvrdím, že to nakonec nemusí být tak, jak popisujete, ale tvrdím, že bychom měli všichni počkat na závěry relevantního vyšetřování. A pak můžeme kroutit hlavou do alelujá, zatím kroutím hlavou já nad vámi...Rv

14 3
možnosti
TB

líp bych to nenapsal R^

3 1
možnosti
Foto

Diskuze pod článkem bude výživná. Jedno je však neoddiskutovatelné. Máme jen to, co si zasloužíme.

2 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli jste to napsal schválně tak, že se to dá vyložit hodně na všechny strany...

1 1
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.