Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Doufám, že jde o ironii, že autorka tu hysterii jen tak vtipně předstírá:-)

9 3
možnosti
JJ

J73i54ř51í 49J18a21n93d73a

13. 11. 2018 9:45

Hlavně, že máte jasno. To se cení.

7 1
možnosti
Foto

Ale vždyť za všechno může Kalousek, ten zloděj zlodějská. Vy si autorko opravdu myslíte, že Kalousek v tom nemá prsty? Čekám tak den dva, kdy se dozvíme z Aeronetu, že MUDr. Protopopová je příbuzná pana Kalouska, že švýcarský byt financuje pan Háva a všechno je to munice na chudáka Andreje, který už nemá, co by zlevnil.

Kampááň, účelovkááá,

15 3
možnosti
Foto

Ještě se asi taky dozvíme, že to financoval Soros! ;-D;-D;-D

9 0
možnosti
TB

"Místo toho se v temnotě činžáku objevuje vyděšený koktající muž, evidentně oběť psychiatrických preparátů"

Máte pro tohle tvrzení nějaký důkaz? Na videu je totiž evidentně duševně nemocný člověk, kterého přepadli novináři a téměř každou odpověď mu vkládají do úst. A tvrdit, že se ten člověk zbláznil pod vlivem lékařů je dost odvážné;-)

12 1
možnosti
Foto

Gratuluji. Měl byste být právníkem. Zdůvodníte všechno. Dal jsem Vám karmu a je mi líto, že nejde dát vícekrát.

1 2
možnosti
Foto

Děsivý taťka.... ano, to je výstižné.

6 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Jsem vášnivou zastánkyní svobody jedince a osobní odpovědnosti, nesnáším manipulaci a stádnost jakéhokoli typu, miluji humor a nadhled. Jsem euroskeptik. Věřím v Boha a tradiční hodnoty rodiny, jsem ráda, že mi můj syn může říkat mami a že se necítí jako TO (zatím :-)) Mám ráda pohádku o Šípkové Růžence a vůbec mí nevadí, že ji princ políbil bez jejího vědomí :-)Tento blog jsem si založila, protože občas potřebuji světu sdělit své myšlenky.